تصویر نداشتن لپ تاپ Dell Inspiron 5110

یک نمونه ی دیگر از تصویر نداشتن لپ تاپ DELL را در اینجا منتشر می کنیم که با فرآیند  تعمیر آن آشنا شوید، برای آشنایی با روند تعمیر این لپ تاپ با ما همراه باشید:

برای یادگیری یا مشاهده، مراحل تعمیر این لپ تاپ، ویدئوی زیر را مشاهده بفرمایید:

    ' حق کپی ویدئو مجاز نمی باشد.'


توضیحات کامل ویدئو:

این لپ تاپ dell 5110  هست که روشن هست ولی خروجی تصویر ندارد . گاهی اوقات هم 5 یا 7 یا 8 بوق میزند که دستگاه روشن هست ولی نوری ندارد. لپ تاپ را به مانیتور دیگری وصل میکنیم که متوجه شویم که آیا تصویر هست یا خیر .

 

 

بعد از اتصال لپ تاپ به مانیتور دیگری تصویر وجود داشت  و با 8 بوق پشت سرهم دستگاه روشن شده.بنابراین احتمال اینکه ایراد از چیپ گرافیک  لپ تاپ باشه نزدیک به 100 درصد هست. این لپ تاپ دو تا گرافیک اینتلی و گرافیک Geforce GT 525M دارد که با توجه به این شرایط که خروجی تصویر از VGA  هست باید گرافیک Geforce از مدار خارج شود تا دستگاه با گرافیک اینتل برای مدتی طولانی تری کار کند. در این مورد می توانستیم گرافیک را با دستگاه های مخصوص ریبال کنیم ولی باید توجه داشته باشید که  با اینکار طول عمر لپ تاپ خیلی کمتر خواهد شد و ممکن است 6 ماه  دیگر دوباره این مشکل پیش بیاید و یا ممکن است که  لپ تاپ برای همیشه خاموشی داشته باشد. در این مورد با توجه به کاربری مشتری که  گرافیک اینل هم نیازهایش را برطرف میکند گرافیک از مدار خارج میکنیم. در این مورد باید یک کنترلر که برای تغذیه چیپ گرافیک هست  و یک القاگر(سیم پیچ)از مدار خارج شود و مقاومت باید جابجا شود.( برای مشاهده این قطعات و محل آنها به ویدئوی زیر در پایانِ مطلب، مراجعه کنید).

 

حال دستگاه را می بندیم و لپ تاپ را روشن میکنیم . همان طور که میبینید در device manager فقط گرافیک intel  لیست شده و اثری از گرافیک Geforce در لپ تاپ نیست.  حالا می توانیم دستگاه را کامل ببندیم.

 

 

یک نمونه ی دیگر از تصویر نداشتن لپ تاپ DELL را در اینجا ملاحظه کردید و با فرآیند آن آشنا شدید ولی توجه داشته باشید که برای این که خودتان اقدام به تعمیر کنید کافی نیست؛ این کار نیاز به مهارت و ابزار مخصوص دارد و باید توسط تکنسین های تعمیر لپ تاپ انجام شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات بیشتر و به مراتب هزینه های خیلی بیشتری را متحمل شوید. شما می توانید برای دریافت خدمات تخصصی، از همکاران ما در مجموعه اگیبیت کمک بگیرید. اگیبیت فعال در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ و سخت افزار در استان تهران و استان البرز هست.

 


محصولات مرتبط:

شارژر لپ تاپ 19.5V 4.62A 90W dell

ممکن است این مطالب برای شما مفید باشد:

سرویس عمومی فن و خنک کننده های Dell Inspiron N5110

 

 

اگه مشکلت حل نشده نگران نباش ! هر ایرادی تعمیر میشه. برای راهنمایی بیشتر با مجموعه اگیبیت تماس بگیر.

 

همچنین علاوه بر راه های ارتباطی اعلام شده در وب سایت، از طریق واتس اپ یا تلگرام با کارشناس تعمیر، ارتباط مستقیم داشته باشید.

لطفا قبل از مراجعه حضوری از طریق راه های ارتباطی اعلام شده  در سایت، تماس بگیرید و هماهنگی لازم انجام شود.

 

 

تصویر نداشتن لپ تاپ Dell Inspiron 5110

 ارسال این مطلب برای دوستان: